Мэты:- удасканальваць навыкі аналізу буйных эпічных твораў;
-развіваць уменне супастаўляць і крытычна мысліць, фарміраваць творчыя здольнасці;
-садзейнічаць выхаванню эстэтычнага густу, павагі да нацыянальнай культурнай спадчыны.
Тып урока: урок-даследаванне.
Абсталяванне: інтэрактыўная дошка, праграма
Netboard.me , праграма
learningapps.org, асабістыя смартфоны ці планшэты, тэксты рамана "Людзі на балоце", рабочыя сшыткі, аркушы паперы А3 (ці А4), каляровыя алоўкі.
1. Арганізацыйны момант. Стварэнне эмацыянальнага настрою, уступнае слова настаўніка:
Шаноўныя сябры! Я вітаю вас на шляху да новых ведаў і адкрыццяў! Паводле слоў Івана Шамякіна, якія выбраны мною ў якасці эпіграфа, лёгкіх дарог не бывае. Таму сёння на ўроку разважайце, спрачайцеся і не бойцеся памыліцца! Дзесьці разам, а дзесьці паасобку, але вы абавязкова справіцеся з ўсімі заданнямі і дасягнеце пастаўленых мэт.